Nederlands / English
 

Campagne analyse

  • Stap 1: Identificeer de klant: oftewel alle betrokkenen in het koopproces: en schat ieders belang in.
  • Stap 2: Identificeer klantbehoeften en -verwachtingen: vanuit het perspectief van de klant
  • Stap 3: Meet klantpercepties: hoe beoordeelt hij ons en onze concurrenten ten aanzien van zijn verwachtingen (en gerelateerd aan zijn belang daarin)
  • Stap 4: Ontwikkel actieplannen:
  • 1. beschrijf de stappen
    2. ontwikkel materialen op basis van klantbehoeften
    3. voer acties uit en meet het resultaat
    4. verbeter het proces.

Bent u geïnteresseerd in een eerste scan van uw plannen of uw lopende campagnes? Neem contact met ons op en maak een afspraak voor een vrijblijvend assessment.



© ik360 2024 - Rode Beemden 2 - 5708 AX HELMOND - +31 (0)6 419 24 824 - info@ik360.nl